• Wysyłka za pobraniem

Jeśli jesteś zainteresowany wysyłką za pobraniem napisz emaila na sklep@psiedobre.pl

,że wyrażasz taką chęć.



Tylko po wysłaniu emaila i rozmowie włączę taką opcję na czas Twoich zakupów.
Dlaczego? Ponieważ jest wielu klientów , którzy zamawiają paczki i ich nie odbierają..
Koszt takiego działania dla mnie to 40 zł. Nie mogę sobie pozwolić na takie wyrzucanie pieniędzy w błoto. Szanujmy siebie nawzajem i swój czas.

Pobranie - tylko swiadomi klienci.

Prosze pamiętać , że kupno przez internet to nie tylko obowiązki po stornie sprzedawcy ale takze kupujacego.
Tak można do 14 dni zrezygnować bezpodania przyczyny ale.... zrezygnowanie to nie jest nieodebranie packzi i narażenie sprzedawcy na koszta.

Zgodnie z przepisem art. 471 Kodeksu cywilnego, „Dłużnik obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi.”. Oznacza to, że kupujący, który nie odbierze przesyłki za pobraniem, powinien naprawić całą szkodę sprzedawcy, jaką ten poniósł w związku z wysyłką towaru. Na szkodę składa się przede wszystkim koszt wysyłki za pobraniem, a także koszt opakowania, i koszt przesyłki zwrotnej.